Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2011. március 26., szombat

Március 18-i interjú következő 12 perce magyarul


RP: Mindig függ valamitől, úgy értem, nagyon jól kell tudnod, hogy mi is az amit csinálsz. És ez egy szerelmi jelenet, elég nehéz. A Breaking Dawn-os elég vicces.
JH: Vicces? Biztos ezt a szót keressük?
RP: De ebben, ez a jelenet elég könnyű volt.
JH: Természetesen tudod, hogy a film a 30-as években játszódik, a nagy depresszió idején. Szerintem az jó dolog egy színész számára, hogy egy másik korszakban, egy másik világban lehessen egy kicsit. Egyből ráálltál, mi volt a folyamatod hogy beleéld magad a 30-as évek világába?
RP: Mindig is szerettem azt az időszakot, mert az az időszak az amerikai történelemben olyan, ahogy mindig is láttam Amerikát, külföldi szemszögből, olyasmi, mint amikor vége a Vad Nyugat korszaknak, és bejön a vasút, aztán ??? , és nagy választéka van az ábrándoknak, aztán a Második Világháború, és ennyi. De az energia, mintha az emberek még mindig cowboyok lennének, és elképesztő ereje volt az országnak, a depresszió ellenére is.
JH: Olyan, mint klasszikus Americana-t nézni, amikor ilyen filmeket nézel, mint amikor a Titanicot nézed, olyan oldschool filmkészítés, mint  klasszikus filmkészítés.
RP: Nem tudom, hogy az az időszak miért ennyire... miért ilyen fontos az embereknek, nem tudom, miért. De szeretem azt az időszakot, és éreztem hogy kirázott a hideg és ilyesmi, hogy beleillik abba az időbe, mint amikor a Gary Cooper filmeket néztem, és azt mondtam, hogy ilyeneket szívesen csinálnék.
JH: Sokkal tisztább vágási munka is látható ebben a filmben, mint amiket ezelőtt láthattunk. Tudod, hogy nagyon figyeltük a munkádat, ahogy néztem, legfőképp a hajadat. Szóval miért ne nézzünk vissza hogy vessünk egy pillantást Robert Pattinson hajára. Készen állsz?
RP: Yeah.
JH: Akkor gyerünk. Nézzük meg.
?: Ahogy Robert Pattinson karrierje elérkezett a mostani helyzetig, nézzük meg Robert társát, aki elkísérte őt a szupersztárok világába. A haja. 2007-ben, a Twilight filmek előtt Rob haja az északnyugati erdők felé irányult. Ez a stílus olyan volt, mint egy hullámos erdő. 2008-ban a világ először látta Rob-ot mint Edward Cullent. Amit a haja a vámpír-film második részében akart, az itt látható, a Cullen buzeráns. 2009-ben már mint egy angol sztár, Rob haja szélfútta fej-kazal, mi úgy hívjuk, hogy a szélfútta what the f---. 2010-ben, drámai fordulatot vett a Remember me-ben, ahol Rob haja úgy döntött, hogy némileg elhagyja a vámpír kinézetet egy köznapibb kinézet érdekében, egy kontrollált káosz. De most, 2011-ben, megszemlélhetjük a hajat legújabb és legfrissebb változatában, tiszta, és vágott, de borotva nélkül.
JH: Bevallom, a kedvencem a szélfútta változat.
RP: Mindig is szerettem azt... mi volt az a, az erdős dolog, az be volt állítva, azt hiszem a Harry Potter and the Order of the Phoenix premierjén volt. És tulajdonképpen akkor elég alkalmazhatatlan voltam. Végigsétáltam a Hollywood Boulevard-on, végig kellett mennem a tömegen, és olyan voltam, a hajammal elrejtve, sokkal másabb voltam. És teljesen másnapos voltam, fel voltam puffadva, és némelyik kép annyira vicces, szó szerint olyan, mintha valaki épp most talált volna egy hajléktalant és odatette volna.
JH: Keressük meg azokat a képeket azonnal.
RP: Sok van belőlük. Össze voltam zavarodva, és annyira meleg volt, és én úgy voltam vele, hogy akarsz menni a vörös szőnyegre, és én csak úgy voltam, hogy „Huh?” ahogy mentem végig. Nevetséges volt.
JH: El akarom mondani neked, hogy pár napja Ashley Greene-nel beszélgettünk, és megkérdeztük, mit kérdezne ő tőled, és azt mondta: Kérdezzétek meg Robot, mi a samponja.
RP: Az... kutya sampon. De tényleg, nem tudom. Azt használom ami éppen van. A sampon sokat segít, ami azt illeti, nem akarok semmit csinálni (elhadarja, passz...)
JH: Ok, ok. Volt egy történet, amit olvastam, pár éve, amikor utánad néztem, Rob. Áruld el, igaz-e vagy sem, hogy találkoztál Justin Bieberrel (ezt mennyit kerestem, hogy ki a tököm ez, te jó ég...), és összehasonlítottátok a frizuráitokat, és ilyenekről beszélgettetek.
RP: Nem ismerem ezt a srácot, láttam én is ezt, vagyis, én is láttam ezt. Szeretnék látni egy olyan Biebert.
JH: Ha úgy nézzük, ott leszel. (szóvicc, Bieber-be there) Mit gondolsz?
RP: Bieber sapka.
JH: Mint egy Bieber faragott sapka?
RP: Olyan, mintha már lett volna egy olyanom a …???
JH: Rendben, aztán rájöttünk, hogy voltak azok a karmok.
RP: Tudom, igen.
JH: Őrület.
RP: Azt hiszem, eredetileg az volt. Van egy olyanom.
JH: A stílusról beszélve, nemrég találtunk valamit, ami amúgy a személyes kedvencem, nézzük meg ezt... ott vagy, Rob.
RP: Már láttam ezt ma, szóval...
JH: Ha esetleg nem látnátok srácok, Rob egy MTV-s kabátot visel, valahol Vancouver-ben, amikor láttuk, és az emberek azzal jöttek hozzám, hogy „Adtál Robnak egy kabátot”, mintha adtam volna. De nem, szóval mi történt, honnan lett ilyened?
RP: Ez a legjobb kabát, egy Van Halen kabát. Nem emlékszem hogyan találtam, de most tudom, valaki egy csomó mindent küldött nekem, és én úgy voltam, hogy huhh, wow. Kissé zavarbaejtő, olyan ott, mintha szándékkal csinálnám, a kabátot.
JH: Értem, mindannyian értjük, szuper, ha pulcsi is kell, csak mondd meg, szerzek neked amit csak szeretnél.
RP: Szükségem lesz egy kedvenc tetkóra.
JH: Egy MTV tetkóra, vagy az arcomra. Az MTV veled tart, természetesen, már évek óta beszélünk veled, és most vissza akarok nézni veled az első MTV-s interjúdra, és csak szeretném, ha elmondanád, mi megy végbe a fejedben, amikor látod.
RP: Nos az első, a Harry Potterrel kapcsolatban?
JH: Nem, nem annyira messze, az első Twilight interjú. Nézzük meg Rob-ot akkor.

I: Azon vitatkoztunk, hogy fog-e Edward és Bella francia csókolózni?
RP: Inkább... chilei, egy chilei csók lesz.
KS: Mi az?
RP: Nem volt vicces? Nem, nem csókolózunk, csak állandóan megpróbálom megölni.
KS: És én szeretem ezt. Ő (Bella) olyan, mint egy totál mazoista.
RP: Ő nagyon gyerekes, nagyon szelíd, nagyon kedves.
KS: Olyan, mintha próbálnánk egymás határait.
RP: A feszültség útja a pokolba. Mint, az összes csók.

JH: Lenyűgöző. Egy régi videó.
RP: Nos ez....
JH: Larry, az asszisztensem Carolnak...
RP: Vicces volt, minden kedden ezt csináltuk.
JH: Twilight-kedd?
RP: Ez őrült, annyira őrült volt. Volt másik filmem?
JH: Nem. Csak a Twilight filmek vannak neked. Úgy értem, vagy kedd, vagy valami más napunk volt a különleges dolgokért.
RP: Tényleg őrült volt, volt napok, amikor a Twilight körül 16 kamera csoportok voltak, és előtte, ha egyszer az évben le voltam fényképezve, és akkor jött ez a mi folyik itt, miért olyan... most már tudom mindezt.
JH: Mondd el, milyen volt a srác, volt neki fogalma arról hogy mi fog jönni, vagy csak olyan...
RP: Ki, Larry? Neki fogalma sincs.
JH: Nem, te, volt ötleted arról mi fog ebből az egészből kialakulni, ha visszagondolsz akkor?
RP: Csak olyan céltalan voltam, nem tudom, tényleg, soha nem tudtam mi is történik.
JH: Itt ülsz velem és beszélgetsz....
RP: Végig a Twilight évek alatt, soha nem tudtam mit beszéljek a Twilightról, mindig csak vicces próbáltam lenni, és ennyi.
JH: Mi a vicces, azt szeretném tudni.
RP: Kedden a Leno-n voltam, kellett volna írnom valamit rá.
JH: Van egy újabb twitter kérdésünk, ahogy ígértem, próbálunk annyit megmutatni amennyit tudunk, ez PeaceLoveBewley-től van. Ha vissza tudnál menni a Twilight mánia előtti időbe, ha tudnád milyen nagy lesz, lenne valami, amit másképp csinálnál?
RP: Ez Charlie, aki kérdezi?
JH: Ez Hayley David vonal, aki kérdezi.
RP: Csinálnék-e valami másképp... Más öltönyt viseltem volna a Twilight premier előtt. Túl kicsi volt. Nagyobb csiptető. És amikor most ránézek, tudom, hogy ideges voltam, volt egypár dolog előtte, úgy nézek ki, mint egy öreg alkoholista.
JH: Készültél a szerepedre. Ha ezt bánod a legjobban, az nem nagy baj.
RP: Azt hiszem, volt más is. Ez az egy, amikor láttam a képet, és úgy voltam vele hogy whoo.
JH: Természetesen a fő téma most a Vizet az Elefántnak, ami egy kiugrás, egyféle növekedés számodra, szerintem. Mondtad korábban – hogy ő egy született színésznő, ambíciózus, mikor te pedig valamikor nem voltál ilyen. És ez... elég vicces számomra, te is a törekvő -féle vagy, mármint megtalálod magad mint színész, vagyis, éhezel rá? Vagy még mindig keresed?
RP: Igen, vagyis, mindig úgy gondoltam, hogy nem akarom, nem a színészetért, nem csinálok, mondhatni szuper dolgokat, és nem akarok emberek előtt lenni, és úgy értem, nem szeretem, amikor képeket csinálnak. Ez valahogy szembeszáll a lényeggel. Nem akarok olyan filmeket csinálni, amiket nem akarok megnézni. Mindig megpróbálok erre figyelni, és sok mindenen át kell menned, hogy elérj arra a szintre. Továbbá sosem tudhatod, hogy a film végül olyan lesz-e amit meg akarsz nézni. És azt se tudom, mikor akarsz színészkedni, mi az az érzés, olyan mint „Játszani akarok!” „Szóval, mit akarsz csinálni?” „Csak fel akarom olvasni valaki másnak a szövegét, csak hogy valaki felvegyen, ahogy mondok valamit.” Nagyon furcsa.
JH: Mivel olyan sokat dolgoztál vele, beszéltél Kristennel arról, hogy mi az ő megközelítése a tiéddel szemben? Vagyis, tanultál-e tőle...
RP: Igen, máshogy gondolkodunk. Én a --------------- dolgokat szeretem, míg neki egyféle azonnali érzelmi reakciója van a dolgokra, minden egyes alkalommal, mintha meg lenne dobva, ha valaki valamit mond. Sokkal többet észrevesz az emberekben, én meg csak látni szeretném valaminek az értelmét. Ő sokkal jobban foglalkozik az emberekkel, én meg nem értem mit jelent, meg akarom érteni, nem tudom addig megcsinálni, amíg nem értem. Ő meg, „miért nem tudod megérteni, annyira nyilvánvaló.” Mire én azt mondom, csak magyarázd meg, és ő „nem tudom megmagyarázni, mert nyilvánvaló”. Tudom, hogy néha úgy van vele, hogy „Tudom, hogy te nem tudod, nem kellene színésznek lenned.”
JH: Oké, nézzünk vidámabb dolgokat. Tehát, Bel Ami, már beszéltél róla korábban egy kicsit, láttál már valamit is belőle, lehet tudni, hogy mikor fog a mozikba kerülni?
RP: Tudom, hogy folyamatosan vágják és újra-vágják, és már négyszer változtattak a dolgokon, nem tudom mikor lesz kinn. Nagyon furcsa történet, és az emberek úgy vannak vele hogy wow, ez nem egy kedves karakter. Tudod, ez a lényeg, ő a rosszfiú...
JH: Szóval reméled, a vágások végén még mindig rossznak fog maradni?

1 megjegyzés:

  1. twmmy, ez szuper, csak az a kár, hogy semmit sem értek belőle.
    Rob megint nagyon lelekes volt.... és össze-vissza szövegelt.
    Köszi a fordítást!

    VálaszTörlés