Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2011. április 2., szombat

Március 18-i interjú utolsó része magyarul

Bevallom, ez nekem nem is kicsit zagyva... főleg, ha a Bela Ami-ra vonatkozó fél mndatát nézem. most végképp nem értem az egészet. Nem az ő hangját fogjuk hallani

RP: Remélem. A filmben olvassák, és szinkronizálják a hangomat, csak képzelet, ahogy történik minden, más szavakat mondok...
JH: Robert Pattinson – Glenn Close hangjával.
RP: Valaki akiről beszélnem kéne, mint Grace L??.
JH: Végezni ???? Nem fog újra megtörténni veled. Ne aggódj.
RP: Grace L?? Amikor New Orleans-ban voltam, én és néhány barátom néztük Gracet ahogy egy hotelben beszélt, és utána kb 7 órán keresztül úgy viselkedtünk, mint a majmok. Úgy értem, szó szerint olyan volt, mint valami megszállottság, nagyon fura volt. Egyike volt a legfurcsább dolgoknak, ami történt velünk. Néztük Gracet, ahogy beszélt a narancssárga csirkeszárnyhoz, és úgy viselkedtünk mint a majmok.
JH: Volt valami a szárnyban, gondolom. Cosmopolis, az nagyon érdekel. Már beszéltünk egy kicsit róla, azt hiszem a Globe's-on. Cronenberg... tudod már, ki lesz a főszereplő hölgy, mert tudom, hogy Marion nem tudja megcsinálni.
RP: Már van főszereplő, azt hiszem. De nem hiszem, hogy meg szabad mondanom. De tudom, hogy Juliette Binoche benne lesz, és Morton? Norton Őrült lesz. Van egy olyan érzésem, hogy fantasztikus lesz.
JH: New York-ban lesz a forgatás, gondolom, mivel a könyv ott játszódik.
RP: Talán Torontóban, mindent Torontóban akarunk forgatni.
JH: Úgy tudjuk, olvastad a Don DeLillo könyvet...
RP: Yeah, és olvastam a forgatókönyvet is úgy 8 hónapja, és azt mondtam, hogy wow, ilyen hosszú ideje nem készült. De szerintem a Vizet az Elefántnak is ilyen, úgy értem, próbáltam olyat találni, ami sokkal általánosabb, minden ugyan olyan, mi próbáltunk valami mást csinálni.
JH: Az biztos, hogy felüdülést jelent, mikor kijöttem a moziból úgy éreztem, ilyen max minden ötödik évben készül csak. Ilyen nagy, régimódi film.
RP: És olyanok sincsenek mint mostanság, úgy értem nincs CG benne, vagyis nem lehet tudni mikor van benne CG. Nem értem, hogy lett ilyen ismeretlen.
JH: Aggódtam miattad, megijedtél az állatoktól?
RP: Rengeteg. Tényleg sok, nem tudom mi... még Reese is... a ló rálépett Reese lábára, teljes erővel, amikor a padlón feküdt, és semmi se történt vele. Én meg azon gondolkodtam, hogyan lehetséges ez?
JH: Sebezhetetlen. (Reese)
RP: Nem tudom, az? Úgy értem, nem mondott semmit, vagyis, én sírtam érte.
JH: Robert, van valami, amit meg kell kérdeznem, amiről beszélnek egy pár napja, vagyis hogy David Slate (van ilyen?) feliratkozott a Daredevil-re, volt róla szó, hogy te játszanád el. Van ebben valami igazság?
RP: A Daredevil a Ben Affleck film?
JH: Igen csinálnak egy többrészes felújított változatot.
RP: Ez a legfurcsább, amivel az utóbbi években találkoztam. David Slate játszik benne. Neki is kell benne játszani, ő egy igazán bika srác.
JH: Bikaszem.
RP: Igen, bikaszem.
JH: Ha te játszanád a ??? (jó lenne ismerni az amerikai akciófilm-piacot) és te játszanád bikaszemet... A szuperhős dolgok... El tudod képzelni magad szűk ruhába öltözve egy olyan hősként aki valamiféle szuper dolgot csinál?
RP: Nagyon szeretném, határozottan, vagyis, melyik szuperhős lehetne az? Van néhány, sőt van egy... nem is szabadna elmondanom, mert majd jönnek a rajongók akik azt mondják, 'Ne! Lelövöm, ha azt fogja játszani!'...”
JH: Gyerünk, valamit mondanod kell. Mi volt az? Elmondhatod.
RP: Próbálom... (egy szavát sem értem, elröhögi a lényeget...) Nagy rajongója vagyok.
JH: Még mindig áll a... (ezt is jó lenne tudni, aki nincs képben Rob leendő projektjeivel kapcsolatban, az ebből a gyökér hadarásból nem fogja tudni kivenni a lényeget) meg fog történni valamikor?
RP: Nem tudom, úgy értem Madeleine még... egy TV-show-t is fog most csinálni... nem tudom.
JH: És még valami a Vanity Fair történettel? Forgatókönyvet írsz? Írsz valamit ami alapja a... igaz ez?
RP: Nem lehet... kissé bonyolult a dolog. Valami mást is próbálok írni. De minden titok egyenlőre.
JH: Rendezői ambíciók is, vagy?
RP: Igen, de először több tiszteletet kell szereznem.
JH: Ez megvan, tisztelnek, ne aggódj. Tudom hogy nem mondhatsz sokat a Breaking Dawn-ról amiről tudni szeretnének az emberek... de most Mackenzie-vel dolgozol (McKenzie? Ki a frász ez?) aki a kis Esmét alakítja. Szóval milyen a kapcsolatotok, milyen Kristen kapcsolata vele?
RP: Igen, Mackenzie nagyon jó, szuper, nagyon okos. Ő, nem is tudom, tulajdonképpen pénzt csinál abból, hogy mi káromkodunk körülötte. Úgy értem, véletlenül szoktam káromkodni, és főleg Kristen is véletlenül teszi. Ő meg oh, ouch, ah, nem állja meg hogy ne tegye, és csak áll és vár így (kinyújtja a kezét).
JH: Jó pénzt csinál abból hogy ti káromkodtok?
RP: Igen, de... nagyszerű színésznő, nagyon édes. És nehéz szerepe van, van néhány speciális trükkje, és úgy játszik, mint egy baba. Néhány dolog olyan... úgy értem, lesznek furcsa dolgok a Breaking Dawn-ban.
JH: Vannak hírek az altatódalról... amit te fogsz énekelni.
RP: Nem tudom, hogy ez honnan jött. De zongoráztam valamennyit. Nem biztos, hogy lesz valami is belőle.
JH: Máris tetszik. Nincs ének.
RP: Évek óta nem zongoráztam, és ezt olyan 10 másodpercben játszom el. Közelítőleg.
JH: Bill ??? is hoz valami különlegeset, úgy hangzik.
RP: Igen, ő nagyszerű, valami teljesen más lesz, olyan horror film -féle.
JH: Tehát a zene még mindig fontos része az életednek, már beszéltünk róla korábban, mostanában a gitáron játszol, milyen gyakran, naponta, hetente, vagy hogy?
RP: Most tanultam meg játszani a csellón, jó móka. A gitáron nem játszottam olyan sokat, majd szeretnék megint játszani, de nem nagyon tudom hogy haladjak vele, a barátaim mind turnén vannak megint, szóval számomra most olyan, mintha meg se történt volna.
JH: Egy nap majd visszakerülsz hozzá. Úgy látom van még jó néhány twitter kérdésünk, próbáltuk a twitteres kérdéseket feltenni, de olyan sok van, hogy nem tudjuk mindet feltenni (ehhez képest a faszi kérdezgetett végig gyökérségeket, ehh, mindegy...), de most egy ilyen gyors kört csinálunk majd, sokat kérdezünk, és elég ha röviden válaszolsz majd rájuk, tehát hajrá, kezdjük ezzel a komoly kérdéssel: „Melyik énekes-művész lenne meglepődve, ha megtalálná magát az Ipod-odon?”
RP: Hmm, nem tudom, nem tudom az emberek hogyan (elneveti).
JH: Egyszer azt mondtad, lennél rapper, mint Jay-Z...
RP: Igen, az a Times-ban volt, nagyon, tényleg nagyon tetszik a rap, de csak egy bizonyos időszakból. Talán Wu Tang (Wu Tang Clan – a ford.), de leginkább a '93-94-es időszak. Az utána lévőket már nem szeretem.
JH: Melyiket szereted használni jobban, Blackberry, vagy i-phone?
RP: I-phone, mert annak van egy szava a barátokkal. (?) Szeretek arra várni, hogy lássam.
JH: Melyik dalt szereted a legjobban karaoken énekelni?
RP: A Bump and grind vagy Pop grind-et.
JH: Felteheted az internetre... Szereted a Glee-t?
RP: Még nem láttam.
JH: Majd szerzünk neked egy DVD-t.
RP: De az emberek azt mondják, emberek akiktől nem számítottam rá, hogy nagy rajongók. Azt mondják, szerezned kéne egy bow set-et, én meg... igazán?
JH: Az emberek szeretik?
RP: Igen, úgy értem egy kissé érzelgős.
JH: Ez azt kérdezni, hogy melyik Rob kedvenc városa?
RP: Amerikában talán Houston.
JH: Tényleg?
RP: Igen, szeretem Houston-t.
JH: Miért Houston?
RP: Csak... nem tudom, nagyon jól éreztem magam ott. Houston, vagy, ohh talán Philadelphia. De szerettem ott lenni.
JH: Megfognád... (innen is valami név kéne) ? Erről is sokan kérdeznek, de tudod is.
RP: Bármit, nem tudom, úgy értem... kényelmesnek tűnik, én meg, hogyan csinálod ezt? Lehet hogy csak helyette lettem ideges. Én valószínűleg meghalnék.
JH: Szóval, hogy körbe érjünk, már beszéltünk a Vizet az elefántnak -ról, beszéltünk a szerelmi jelenetekről, de ebben táncolni is fogsz. Az nehéz volt, vagy egy született táncos vagy?
RP: Nem, egyáltalán nem. Nem nagyon értem, láttam azt a részt, és volt ott rengeteg mellékszereplő, akik tényleg tudtak táncolni, és tényleg jól csinálták, és Reese is zseniális táncos, és Reese folyamatosan kivette belőlem a … amikor próbáltunk, úgy mint a tánctanár. Nemcsak hogy minden erőt kivett belőlem, de Reese mellette még gyakorolt a tanárral is, én meg csak néztem. Szóval tényleg jó volt.
JH: Tehát ment a dolog.
RP: Nem is értem hogy történt meg.
JH: A filmkészítés varázsa. Az idő elszaladt, szóval az utolsó kérdés számodra, két Oscar nyertessel játszol, ez egy nagyszabású film, Francis nagyszerű rendező, sok különböző filmet csinált már. Tehát mi a végső dolog, mit viszel tovább magaddal ebből a filmből, csak tapasztalatot, vagy van valami megfogható is?
RP: Talán, úgy értem, nagyon jól elszórakoztunk ezzel a filmmel... ha nagyon nehéz a dolgod egy filmmel, akkor aggódsz, hogy lehet hogy a következő is ilyen kemény lesz, de amikor ilyen csodálatos tapasztalatod van valamivel kapcsolatban, akkor mindegy mi lesz, ez megtörténhet újra, ha továbbra is csinálsz filmeket. Jobban viszonyulsz mindenhez utána. Egyáltalán nem stresszes, minden nap úgy voltam, hogy ahh... Arra ébredsz, hogy egy elefánt hoz kávét neked. Tényleg, mindkettőt akarom.
JH: Gratulálok, újra, őszintén, szerintem még soha nem voltál ennél jobb, tényleg szép munka, örülök, hogy azt látom, errefelé haladsz.
RP: Köszönöm szépen.
JH: Bármikor szívesen, Rob. Találkozzunk a sajtótájékoztatón, majd a premieren. Robert Pattinson, szeretném emlékeztetni a közönséget, hogy az egész interjú fenn lesz a dot com-on (hát, nagyon köszi szépen...), szóval nem fogják elfelejteni egy szavadat sem. Valami amit esetleg megbántál? Robert Pattinson, köszönöm újra, srácok, köszönöm hogy velünk tartottatok, nézzétek meg az egészet az mtv.com oldalon, találkozzunk legközelebb is, ez volt az mtv első: Robert Pattinson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése