Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2013. január 26., szombat

Meglepetéslátogatás a Lifetime című MTV műsorban

Egy szerencsés Twilight rajongó




Hey MTV my name is Laura Culpepper, I'm 19 years old, I'm from B.... Alabama, and I am the winner of the MTV Movie Awards Guest --- Contest. I'm a huge Twilight fan, I'm really excited to see Cam, Kristen and Rob on the red carpet on Sunday, and of course the first scene from the movie. Can't wait to see.
Oh my God – It's Robert Pattinson!!
RP: Would you like to be the first person in the world to watch it?
L: I would absolutely love that. This is so scary. It really is. It was awesome, the scene is great, the stunts are great, Kristen and Rob really, you know, got into the character and Cam and I'm just so glad i'm like the first person to see that.

Hello MTV, én Laura Culpepper vagyok, 19 éves, és B-ből, Alabama, szárzmazom. És én vagyok a nyertese az MTV Movie Awards Vendég Valami Versenynek. Nagy rajongója vagyok a Twilight-nak, és nagyon izgatottan várom, hogy láthassam Cam-et, Kristen-t és Robert-et vasárnap a vörös szőnyegen, és persze a film első jelenetét. Alig várom.
Oh te jó ég – Robert Pattinson!!
RP: Szeretnél te lenni az első a világon aki látja?
LC: Nagyon szeretném. (közben) Ez olyan félelmetes. Tényleg az. (utána) Nagyszerű volt, a jelenet szuper, a stunt szuper, Kristen és Rob tényleg azokká váltak akiket játszottak, és Cam is, és annyira örülök, hogy én lehettem az első aki látta.
És Laura bejegyzése

So, MTV knows I'm a huge Twilight fan. I was unsure if I would do anything related to "Twilight" while I was here since Robert, Kristen, and Cam were only going to be at the awards and I wasn't sure what I'd be doing then, so I didn't arrive with any expectations.
I woke up this morning and was taken to one of the two MTV offices here in L.A. to shoot my video introduction to readers on the blog. I was pretty nervous because I am a horrible speaker and not used to looking into a camera or anything. I was filming the fifth or sixth take of my introduction, when Robert Pattinson tapped me on the shoulder and asked me if I wanted to be one of the first people to see the first scene from "Twilight" (you can watch it too during the Movie Awards preshow this Sunday, June 1 at 7:30pm ET!). The rest is history.
I had a great time talking to Rob, and I'm so thankful to MTV for making it happen! He's a really cool guy and I know he's going to do a great job playing Edward in the movie. Twilighters, the scene you will see during the pre-show on Sunday is amazing, and I know you're all going to love it.

Szóval, az MTV tudja, hogy nagy Twilight rajongó vagyok. Nem voltam biztos abban, hogy fogok-e bármi Twilight-tal kapcsolatos dolgot csinálni amíg itt vagyok, mert Robert, Kristen és Cam csak a díjátadóra jöttek, és nem tudtam, mit fogok csinálni akkor, szóval elvárások nélkül jöttem.

Miután reggel felébredtem, elvittek az MTV egyik irodájába, itt LA-ben, hogy leforgassák a bemutatkozásomat a blog olvasóinak. Elég ideges voltam, mivel szörnyen tartok beszédeket, és nem vagyok hozzászokva ahhoz sem, hogy kamerába nézzek. Az ötödik vagy hatodik alkalommal vettük fel a bemutatkozást, amikor Robert Pattinson kopogtatta meg a vállamat, hogy megkérdezze, szeretnék-e az első ember lenni, aki látja a Twilight első jelenetét. A többi már történelem.

Nagyszerű volt Rob-bal beszélgetni, és annyira hálás vagyok az MTV-nek hogy ezt létrehozta! Nagyon szuper srác, és tudom, hogy nagyszerűt fog alakítani mint Edward a filmben. Twilight-rajongók, a jelenet, amit vasárnap fognak bemutatni, nagyszerű, és tudom, hogy mindannyian nagyon fogjátok szeretni.

És nem tudok ellenállni a fényképeknek sem 

 És szokás szerint a képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése