Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2013. június 6., csütörtök

Kate Long visszaemlékezése a Bad Mother's Handbook forgatásáról





A Spunk Ransomon a múlt hét óta jelennek meg twitter üzenet váltások Kate Longgal, aki annak idején a Bad Mother's Handbook című könyvet írta. Megkukkoltam az Amazonon, és csodák csodája, több kötetes a sorozat. Most jelenik meg a Bad Mother's United című könyv, és ennek kapcsán kérdezték meg, hogy a jelenlegi könyv karakterének megformálásánál mennyire befolyásolta Rob alakítása, személye.
Erre válaszolta, hogy ugyan valós személy a karakter alapja, de az korántsem olyan jóképű, mint Rob.

És megosztott egy kis történetet az első könyvből készült film forgatása során esett Rob-kalandjából.


Robert Pattinson néhány rajongója kérdezte, hogy sokszor sikerült-e találkoznom vele a TBMH forgatásán. Nos, nem voltam sokat a forgatáson – csak három napot, továbbá részt vettem az olvasópróbán az ITV-nél és a szereplő-eligazításon, mielőtt a forgatás elkezdődött. Szerettem volna többet látni, de tanár voltam és két gyerekem akkor volt aprócska, és a Shropshire és Yorkshire közötti út elég kacifántos.
De emlékszem, hogy végignéztem ahogy felvették azt a jelenetet, amikor Charlotte elmondja Danielnek, hogy terhes, és úgy döntöttek, hogy kint veszik fel a színészeket, ahogy egy padon ülnek a kertben. Yorkshire-i eső szitált, Rob-ot és Holliday-t felvételek között egy nagy, fekete, golf-esernyő alá küldték. Igen sajnáltam őket! Rob bársonykabátján vízcseppek gyöngyöztek, és a szemüvege folyamatosan elpárásodott. Holliday teljesen átfagyott. De folytatták és nagyszerű munkát végeztek.
A forgatás vége felé, amikor a stúdióban voltunk, megittam egy kávét Rob-bal, és megkérdeztem, hogy hogyan kezdett színészkedni. Mindössze 19 évesen már játszott az egyik HP filmben, és mialatt Huddersfield-ben forgattunk, a BBC leadta a Haunted Airman-t, amiben főszerepet játszott. Rob azt mondta, hogy már az iskolában elkezdett a színészkedés iránt érdeklődésni, ami persze akkor a közelmúltja volt.
De a legjobban arra az esetre emlékszem, ami a szereplő-eligazításon történt, ami egy templom pincéjében volt Londonban. Ez az az lehetőség, amikor a színészek kérdezhetnek az íróktól a karakterük motivációjáról és hátteréről. Holliday azt kérdezte hogyan játssza Charlotte-ot, és mik határozták meg őt. Szóval felolvastam a könyvből egy beszédet, amit Daniel mondott, ahol próbálta meggyőzni Charlotte-ot, milyen erős és független ember is ő. David megkérdezte a lányt, hogy cigarettázott-e már, amire a lány nemmel válaszol, majd egy kiselőadást tart arról, hogy miért utálja a cigarettát. Charlotte elmondja, hogy amikor élete első cigijével kínálták meg, lazán mérlegelte a pozitív és negatív oldalát a dolognak, majd úgy döntött, hogy rászokik. Daniel azért örül ennek a válasznak, mert állítása szerint, a legtöbben bármi áron be akarnak illeszkedni, Charlotte viszont a saját főnöke marad.
Nemsokkal azután, hogy felolvastam ezt a részt, a rendező szünetet rendelt el. Rob rám nézett, és azt mondta, 'Nos, kimegyek'. Felhúzta a szemöldökeit. 'Egy cigire.' Még most is elmosolyodom, amikor eszembe jut, milyen szárazon mondta ezt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése