Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. június 17., kedd

Rob-Josh-GoT


GoT review RP

JH: Rob, there is no saying for it’s great to see you man. It’s been too long. A year and a half has passed since we’ve sat down. So let’s cath up first of all. There is nothing new with me.
JH:...I’m living the exact same life, what’s new with you?
RP: hmmm
JH: Have you changed at all?
RP: I don’t know...
JH: You’re in a status, you’re just like...
RP: yeah, not really...
JH: New hobbies?
RP: Noo.
JH: New injuries, new illness or getting older?
RP: Yeah, getting a lot older, I read that André Agassi biograph. This is completely random!
JH: I read that, open up, it’s a great book.
RP: It’s amazing, his description of waking up in the morning feels exactly like I feel.
JH: I know, but the difference is, he playes professional tennis for 20 years.
JH: and you’re just an actor, come on.
RP: I know, all on the floor, just waiting for my body to wake up.
JH: Did you, or have you been very much into the popcultures, like guys in the last year and a half, did you watch the Breaking Bad finale?
RP: Yeah,
JH: Ok, check.
RP: I haven’t watched tv in years and years and years, and suddenly got really really obsessed with it.
JH: Nice.
RP: Like my entire week all I do... Genuinely all I do with my week is wait till sunday so I can watch Game of Thrones. And if don’t enjoy the episode, it will ruin my next week.
JH: Has that happened? I confess, I had not watched Game of Thrones yet. I know it’s...
JH: That’s the same look by the way Peter Dinklage gave me, I told him recently and he was like... What?
RP: What is your problem?
JH: So it’s amazing though.
RP: I literally haven’t loved something that much since... like my family.
JH: And dabetebly maybe more.
JH: What about umm... Reunited comic con wedding? I didn’t see you there.
RP: No, I was not invited, and I hold it against them.
JH: Have you had a cronut? That’s come and gone in the last year and a half.
RP: No, I haven’t had a cronut, it’s a terrible name for a thing.
JH: It is, but it’s tasty, trust me.
RP: Yeah, I don’t really eat sweet things anymore, I’m too old.
JH: Can’t handle it?


JH: Rob, nincs rá szó, hogy mennyire jó látni téged. Túl rég volt már, másfél éve volt hogy utoljára leültünk egymással, szóval először is zárkózzunk fel. Velem nem történt semmi, ugyanazt az életet élem. Veled mi van?
RP: hát ööö
JH: Változott valami?
RP: Nem is tudom,
JH: Csak úgy elvagy?
RP: Hát igen, nem igazán.
JH: Új hobbik?
RP: Nincsenek.
JH: Új sérülések, betegségek, öregedés?
RP: Igen, sokat öregedtem. Elolvastam André Agassi életrajzát, ez teljesen random volt.
JH: Én is, folytasd nyugodtan, nagyon jó könyv.
RP: Fantasztikus, ahol a reggeli felkelésről ír az teljesen illik rám.
JH: És ő 20 évig teniszezett.
RP: És utána történt ez.
JH: Te meg csak egy színész vagy, gyerünk már.
RP: Tudom, csak úgy vagyok a földön és várom hogy felébredjen a testem.
JH: Néztél mostanában popkulturális műsorokat, mint a többiek az utóbbi másfél évben? Megnézted a Breaking Bad fináléját?
RP: Meg.
JH: Csekk.
RP: Évekig nem néztem tévét, aztán most nagyon rászoktam.
JH: Szép.
RP: Tehát, egész héten annyit csnálok, hogy... Igazából csak annyit csinálok, hogy várok az új Trónok Harca részre. És ha nem élvezem, az egész következő hetem rossz lesz.
JH: És megtörtént ez? Az igazat megvallva én még nem néztem Trónok harcát.
RP: (furán néz rá)
JH: Igen, ez az a nézés ahogy Peter Dinklage is nézett rám, amikor nemrég elmondtam neki és úgy volt vele, hogy: mi van?
RP: Mi a baj veled?
JH: Tehát fantasztikus.
RP: Igen, nem szerettem semmit még ennyire, legfeljebb a családomat.
JH: És vitathatóan még annál is jobban.
JH: Mi van a Comic con-i esküvővel?
RP: Nem voltam meghívva rá sajnos. És ezért okolom is őket.
JH: Ettél már cronut-ot? Csak mert ez is jött-ment az utóbbi évben.
RP: Nem, nem ettem még, különben is ez egy szörnyű név egy ételnek.
JH: Igen, de nagyon ízletes, bízz bennem.
RP: Hát, már nem nagyon eszek édes ételeket, már túl öreg vagyok hozzájuk.
JH: Nem bírsz velük?

-legifjabb-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése