Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. június 21., szombat

RP és Emilie De Ravin a The View-ben, 2. rész



RP (folyt): ...nem megmagyarázható, amivel kapcsolódik Tylerhez. El kell tudni fogadni, milyen elveszettnek lenni.
K: Te hol vesztél el?
RP: Megpróbáltam megtalálni azt a másik gyereket...
a feladásról jön kérdés
RP: Azért akartam feladni, mert ha nem készültél színésznek, és nem kapsz szerepeket, akkor úgy éreztem, nem érdemes szerepeket kapnom, tehát nem vagyok jó színész.

újabb filmrészlet

kérdező (RP-nek): hogy ez után mi fog történni, amit vele tettél! az biztos, hogy nem vagy biztonságban. Rob, miért te voltál idegesebb a szerelmi jeleneteknél, és nem Emily?
RP: Nem tudom. Tudod miért? (EdR-hez) Mert te olyan nyugodtnak tűntél.
EdR: Te egyáltalán nem is tűntél idegesnek.
Kérdező: valami nem működött, vagy ilyesmi?
RP: Nem voltak ezek a, hogymoondjam, illendőségi tapaszok.
Kérdező: Mert, kifogytak belőle?
RP: Nem, de a kellékesek akkor csináltak egyet egy fél női melltartóból, és azon meg átlátszott minden.
Másik kérdező: továbbléphetünk végre innen? RP-hez: sokan nem tudják, de a HP-ben volt szereped, aztán nem volt munkád egy évig. Aztán jött a vámpír és a Twilight.
RP: Nem, szerintem az sokkal később volt, talán három évvel a HP után.
K: az hosszú idő. Aztán a bemutatóra elvitted anyukádat, aki ott látott először a hegyes fogakkal, meg minden. Aztán, ha jól tudom, pánikrohamod lett és kimentél a teremből valami tíz perc után?
RP: Szerintem körülbelül harminc perc után.
K: Ez tényleg pánikroham volt, igazi?
RP: Igen. Kint ültem a kocsiban és nem tudtam abbahagyni a sírást, körülöttem meg ott köröztek az idősebb paparazzók. Arra gondoltam, hogy ez tényleg rosszat tesz a film körüli reklámnak. Ez egy meredek tanulási folyamat kezdete volt, épp elkészült a film és még nem tudtuk, hogy lesz-e folytatás.
K: Olyasmi, hogy három évig csak úgy voltál, aztán egyszerre te lettél az új sztár?
RP: Volt ez a nagy bemutató, a lelkes közönség, akik minden egyes sorra áhítoztak. Ezzel szembe kellett nézni.
K: És akkor ott van az a sok bulvárlap, azt hallottam, hogy a szüleid minden bulvárt elolvasnak rólad. (szülőkhöz) Még mindig elolvassák őket?
RP: Nem hiszem.
RP anyja a fejét rázza.
Kérdező EdR-hez: Emily, csak egy gyors kérdés a Lostról. Ott voltál egy évadon keresztül, aztán a karaktered eltűnt, majd teljesen őrülten visszatért. Mi volt az oka ennek?
EdR: Nem annyira őrültnek mondanám, inkább teljesen magára maradt, Lock(?)-kal, aki már nem volt önmaga. A karakterem épített magának egy kunyhót, készített egy játékbabát. Mérges volt, elűzött, sértett, és magányos.
Valami vita a lostról. Nemigen hiszik el, hogy vége van, rengeteg honlap foglalkozik a lehetséges folytatásokkal stb.
Kérdező (újra RP-hez): Meg kell kérdeznünk, mert rengeteg e-mailt kaptunk róla. Itt van: mielőtt téged láttalak, el sem képzeltem, hogy randiznék-e egy fiatalabb férfival - ezt nem én írtam! -, és nagyon érett vagy a korodhoz képest. Randiznál-e egy idősebb nővel? És mennyivel idősebbel?
RP: Azt hiszem... Penny White(? ezt hiába lassítottam be ezerszer is) az egyik legszexibb nő Amerikában.
nagy hangzavar, nevek, akiket ismerni kéne =(

a csajt látványosan negligálták
RP végig durván defenzív tartásban
a szélén ülő öregasszony nagyon idegesítő
-Andris-

1 megjegyzés:

  1. a személyes megjegyzésekért külön köszönet :)

    amúgy Betty White volt és Rob tényleg bírja :)
    http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Betty+White+Robert+Pattinson+2012+People+Choice+C3IywKkweJFl.jpg

    VálaszTörlés