Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. június 19., csütörtök

RP és Emilie De Ravin a The View-ben, 2010.03.10 1. rész



bevezető

filmrészlet

első kérdés: hogy sikerült megbirkózni a sikítozó rajongók hordáival a NY-i forgatás során? mert biztos nehéz volt, itt is ül egy lány a közönségben, aki egyszerűen csak remeg

EdR: egyszerűen csak úgy forgattunk

RP: minden forgatáson egy csomó ember van, nem volt nagy szám, hogy itt még több. le kellett szokni a furcsa arckifejezésekről közben

kérdés: nehéz felismerni a rajongók nélkül, az biztos. jó hallani, hogy amerikai akcentussal beszélsz, mert egy amerikait játszol. mellesleg, itt van veled a család is, ott ül anyu, nagybácsi és két kedves lánytesód.
James Dean-hez hasonlítja, meg beszél arról, hogy a Twilight után lehet, hogy ezzel a filmmel elfogadják. aggódtál-e, hogy el fognak fogadni színészként?

RP: olvastam a forgatókönyvet mielőtt egyáltalán a Twilight kijött volna, és beleszerettem. ritkán olvasok olyan forgatókönyvet, ami ennyire szerethető, és ez hasonlított a 70-es és 80-as évek filmjeire, amelyekben átlagos emberekkel történtek dolgok.

kérdező: most beszéljünk a Details magazinról, ahol meztelen nőkkel vagy körülvéve

RP: ez most az életem. :)

kérdés: tényleg kitaláltál valamit az interjúban a vaginákról? ezt ugye nem én találtam most ki? beszéljünk csak erről!

RP: két tanulságot vontam le, az egyik, hogy sosem szabad viccelődni semmivel, a másik, hogy nem szabad interjúkat adni soha

kérdés: és most mégis itt vagy

RP: hát igen, de ettől még van egyfajta allergiám erre, ez egy valóságos átok, vagy mi

következő kérdés EdR-hez arról, hogy a meghallgatás során tényleg megvolt-e közöttük az a "szikra", az érzelmi kapocs, vagy egyszerűen tényleg ő volt a tökéletes színész

RP: ő érkezett a végén

kérdező: legutolsónak?

EdR: érdekes volt, mert előtte nem láttam, hogy játszol (RP), és a rendezővel sem beszéltem erről, de RP látott már engem egy felvételen

RP: éppen a Tw. forgatása ment, és láttam a felvételt, ahogy játszik, és láttam rajta, hogy nagyon jól csinálja, egyedül elviszi az egész jelenetet, teljesen más volt, mint a többiek

kérdés arról, hogy hogyan tud azonosulni Tyler figurájával
RP: Tyler valahol elveszett karakter, és szerinte mindenki valahol elveszett, de ez nem baj

Andris fordításai mindig élvezetesek a hozzáfűzött saját vélemények miatt :)

-twmmy-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése