Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. június 26., csütörtök

The Rover riport VH1



I: Rob, I feel like I’ve kind of been on your beat for the past five years with all your films, and this is my observation, but I feel like you’ve played a lot of high status charaters and Rey really is so low-status in a way, I felt so much in the movie, did you notice that, was that a change for you, or am I totally misreading?

RP: Yeah, it’s funny, yeah, I play a lot of rich people I guess, but I mean, I think you kind of, I sort of graveted towards kind of loner character roles, and I guess with the young people, you know, I guess at some ways there are more stories available if you have wealth I guess, cause you have more options. I think. No, that’s complete nonsense, but I wasn’t really aware any of the, I remember talking to you about the backstory of Rey, and I sort of talked about a little bits and pieces, but I kind of, I didn’t really think about what the character was in the context, I just liked the dialog and stuff.

I: Rob, követtem a filmjeidet az elmúlt öt évben, és ez lehet, hogy csak az én megfigyelésem, de úgy érzem, mintha eddig tehetősebb karaktereket játszottál volna és most Rey sokkal inkább az ellenkezője ennek, legalábbis én így találtam. Észrevetted ezt te is, ez egy változás volt számodra, vagy csak félreértelmezek valamit?

RP: Igen, vicces, sok gazdag embert játszottam, de inkább a magányos karakterek vonzottak, és talán a fiataloknál több történet van ha gazdag a karakter, mert több lehetősége van. Gondolom. Nem, ez csak sületlenség. De nem nagyon voltam tudatában ennek, emlékszem amikor Rey háttértörténetét beszéltük meg, akkor csak apró részletekről beszéltünk, de nem gondoltam a karakterre ebből a szempontból, csak tetszettek a párbeszédek, meg ilyenek.



I: What do you guys think is gonna happen when Keri Hilson sees the Pretty Girl Rock scene?
RP: Yeah, why, she’s never said anything, I actually looked at her twitter
GP: And she’s not references
RP: She’s not references it at all, she’s talking about all this other stuff, like going shopping and stuff
GP: Has she seen the movie yet?
DM: She wouldn’t have seen the movie yet, no.
RP: Yeah, but there’s all that stuff about it
I: It’s everywhere, it’s coming up, I thought it was an individual for living the scene, but everyone is obsessed with it. Do you think she’ll see it and have a reaction, like you want her to tweet about it?
RP: She’s kind of hot, so I hope she does.

I: Mit gondoltok mit fog történni, amikor Keri Hilson látja a Pretty Girl Rock jelenetet?
RP: Igen, miért, nem mondott semmit, pedig még a twitterére is ránéztem.
GP: És nem utalt rá
RP: Egyáltalán nem, minden másról beszámol, mint hogy vásárolni megy meg ilyenek
GP: Látta már a filmet?
DM: Még nem láthatta filmet, nem.
RP: Igen, de egy csomó helyen említik
I: Mindenhol ott van, azt hittem, ez egy (ezt itt nem értem mit akar mondani), de mindenki megszállottja lett. Szerintetek meg fogja nézni és reagálni fog rá, mint ahogy szeretnéd, hogy tweeteljen róla? (szép magyar szavakat alkotok)
RP: Igen dögös, szóval remélem, hogy igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése