Költözés

A blogger új irányelvei miatt, ha netán bezárják a blogot - ami elképzelhető egyik-másik videó, ileltve kép miatt, a blogot átköltöztettem a wordpressre
https://twmmyforditasai.wordpress.com/
címre.

2014. december 11., csütörtök

Robert Pattinson álomfoglalkozása





Max hangon hallgattam, de egyszerűen nem megy, nem hallom, mellette a windows hibaüzenete szétrobbantja a fejemet, olyan hangos, de ez egy szar azzal, hogy egyik sem a mikrofonba beszél.

How d'the prize go, good? (Milyen volt a díjátadó, jó?)
What? (Mi?)

The prize earlier, great! (A díj, korábban, szuper voltál!)
(inaudible response) (érthetetlen)

So Rob, if you don't mind... You're not drunk pretty good, right? where would you take me?
For I know, maaan...
Ezt sem érteni rendesen. Nyilván arról kérdezi, hogy nincs-e nagyon berúgva, és arról, hogy hová vinné magával.

Where would you take me?
Some P???
Ezt még annyira sem értem. Valami P betűs helyről viccelnek, de ezeket a belsős dolgokat nem hiszem, hogy lehetne érteni úgy, hogy az ember nem naprakész.

What was your first job ever? Before acting. (Mi volt az első munkád? A színészkedés előtt.)
Throw the paper out - I did ... for about 10 years. I was waiter for a bit, then I got fired. I dropped a bottle of wine on someone's head. I was a waiter for years. It's kind of my dream to go back and be a waiter. My favourite job.
(Újságot hordtam ki, valami tíz évig. Aztán pincér voltam egy ideig, amíg ki nem rúgtak. Egy üveg bort ejtettem valaki fejére. Évekig voltam pincér. Kicsit arról is álmodok, hogy visszamegyek és újra pincér leszek. Az volt a kedvenc munkám.)

You smell great, are you wearing Dior? (Szuper illatod van, Diort használsz?)
I must admit, this is my natural musk. (Be kell vallanom, ez a természetes kisugárzásom.)

It was great meeting you again, thank you! (Nagyszerű, hogy találkoztunk, köszönöm!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése